Jmenuji se petr mam babetu a zajima mě koho taky tak jestli chcete poradit piste mam velke skusenosti
Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 

Tuning,Rady,Triky-Babeta

 
 

Motor

Příprava paliva, přepínání palivové nádrže : protože máme motor, který je mazán olejem obsaženým v benzínu musíme patřičný druh oleje předem a v přesně daném poměru smíchat s benzínemVzájemný poměr olej/benzín je při zajetém motoru 1 : 33 což znamená, že do 33 litrů benzínu nalejeme 1 litr vhodného oleje.
Běžně používaná směs se skládá z benzínu o oktanovém čísle 91 (SPECIAL), nebo 95 (NATURAL) a oleje M2T.
Nádrž má obsah cca 4 litry. Nedoporučuje se ze zkušeností nádrž plnit až po okraj, protože při jízdě a dávání na stojan dochází k úniku paliva přes napouštěcí zátku a tím ke znečištění nádrže.Palivový kohout má čtyři polohy : Horizontální poloha páčky - ventil uzavřen. Páčka nahoru- ventil otevřen do nádrže jako rezerva, páčka kolmo dolů - ventil otevřen,v normálním provozním stavu.
Motor- startovaní
startování studeného motoru.Zatlačíme tyčinku uzávěry vzduchu v karburátoru až na doraz. Uzávěra vzduchu "sytič" má dvě polohy.
START STUDENÉHO MOTORU :
Start na stojanu: Stroj postavíme na stojan, pustíme palivo, zatlačíme tyčinku uzávěry vzduchu,rukojeť plynu nastavíme na 50% rozsahu a prudce šlápneme na pedál. Dobře seřízený motor by měl naskočit napoprvé. Po nastartování je třeba motor nechat chvíli zahřát.Po zahřátí motoru pootočíme rukojetí plynu tak, až dojde k slyšitelnému uvolnění klapky přívodu vzduchu.(pozor klapka má dvě polohy)
Start rozšlapáním : Zatlačí se tyčinka uzávěry vzduchu a šlapáním se babetta uvede do rychlosti, při které se začne pomocí spojek protáčet motor, který nastartuje a přidáním plynu pokračujeme v jízdě.
START TEPLÉHO MOTORU :
Stejný postup jako při studeném motoru, nemusíme používat sytič.